وب من و دوستم

تبلیغات در سایت ما

stop here

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 734
  • کل نظرات : 303
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 431
  • بازدید سال : 2263
  • بازدید کلی : 118870
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.222.69.152
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    stop here
    به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوشی رو تو وبلاگم بگذرونید.
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب

    این نظر توسط صالح در تاریخ 1392/7/1/1 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

    صالح گفته:

    آغاز سال تحصیلی جدید رو بهت تبریک میگم
    پاسخ: بازم مرسی :) ولی من الان عزادارم تبریک نگو :))

    این نظر توسط خانم گل در تاریخ 1392/6/31/7 و 9:09 دقیقه ارسال شده است

    خانم گل گفته:

    سلام دوست خوبم مرسی به خاطر وبلاگ زیبات.
    یه فرصت استثنایی راحت برای اینکه از وقت گذاشتن تو اینترنت درامد داشته باشی.خیلی آسونه و وقت زیادی نمیبره. حتی با یه بازدید کننده.....
    حتما بیا منتظرماااااااااااااا
    راستی تبادل لینک هم میکنم
    www.facetoface2.loxblog.com

    این نظر توسط شایان در تاریخ 1392/6/29/5 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

    شایان گفته:

    عالی بود.
    پاسخ:مرسی

    این نظر توسط شایان در تاریخ 1392/6/29/5 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

    شایان گفته:

    رفتیم
    پاسخ:آفرین :)

    این نظر توسط ali در تاریخ 1392/6/26/2 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

    ali گفته:

    سلــــام دوست خوبم وبلاگت خیلی خوبه

    اما انصافا حیف نیست که همین طوری بیهوده وقتت رو صرف بروز کردنش میکنی من بهت چندین سایت معتبر کسب درآمد اینترنتی رو معرفی میکنمسر جمع آوریش خیلی زحمت کشیدم درباره همچی هم توضیح دادم تازه سرمایه گذاری هم نمیخواد ! منتظرتم
    پاسخ:سلام.من متاسفانه تا 2 سال دیگه نمی تونم این کارو بکنم انشاالله دو سال دیگه میام منتظر باش :))

    این نظر توسط صادق لیدر در تاریخ 1392/6/25/1 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

    صادق لیدر گفته:

    هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن

    ،بعد نوشته زیر و بخون :

    بسم الله الرحمن الرحیم لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم آمین .

    این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی

    ولی واقعا برآورده میشه پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده

    نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه

    بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه

    این نظر توسط صادق لیدر در تاریخ 1392/6/25/1 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

    صادق لیدر گفته:

    من هم لینکت کردم
    پاسخ:مرسی @};-

    این نظر توسط صادق لیدر در تاریخ 1392/6/25/1 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

    صادق لیدر گفته:

    من مایلم باشما تبادل لینک کنم
    پاسخ:me too الان لینکت می کنم :)
    لینک شدی :)

    این نظر توسط فاطی دیس زدبازی در تاریخ 1392/6/24/7 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

    فاطی دیس زدبازی گفته:

    راستشو بگو ببینم اون نوشته های عکس وبلاگ مال کیه ؟

    i need you

    i miss you

    i love you

    اخه به فضای وبت نمیاد لااقل یه عکس شاد میذاشتی
    پاسخ:خودم یه روز حماقت کردم اونو گذاشتم بعد هر کار کردم یه عکس دیگه بذارم نشد بعدشم خسته شدم ولش کردم دیگه :)

    این نظر توسط حامد در تاریخ 1392/6/24/7 و 11:44 دقیقه ارسال شده است

    حامد گفته:

    حرفت منطقی بود -فقط برام دعا کن


    فقط دعا
    پاسخ:مرسی . حتما .
    پاسخ:امیدوارم موفق باشی :)


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان stop here و آدرس stophere.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    سعیده خانوم - اعتماد به سقف تو حلقومت!
    پاسخ: تو که دیگه استعداد خوندن نداری عزیزم نزر سعیده جون :))) استعداد دارم پزشم میدم :)) - 1392/7/3
    سعیده خانوم - هلیا؟!

    این وبلاگت واقعا داغونه نوشته 7 تا نظر خورده اما اینجا دوتاکه بیشتر نی؟1

    چه جوریاس؟!
    پاسخ: آی کیو بالا من که حتما نباید همه نظرا رو تایید کنم شاید 5 تا از اون نظرا تایید نکردم که 7 تا نوشته :)) - 1392/7/2
    reza - سلام خیلی وب باحالو دوست داشتنی داری.خیلی خوشحال میشم اگه بهم یه سری بزنی.منتظرما!اگه نیای میکشمت!!!!
    پاسخ: می دونم! چشم :) تو نمی تونی منو بکشی :)))))) - 1392/7/2
    mahdi - درود.

    اینم برام باز نکرد مشکل از منه یا تو؟!

    راسی اپم ها طبق معمول!

    فدات
    پاسخ: مشکل از کامپیوتر تو :)) - 1392/7/2
    mahdi - هوچ عکسی برای باز نکرد ک!!!!!
    پاسخ: جدی؟؟؟ واسه من که میاد. - 1392/7/2
    mahdi - افتابش مهم بود ها!!!!!!!


    پاسخ: آره :)) - 1392/7/2
    mahdi - - 1392/7/2
    mahdi - مگه تجدیدی هم داری خخخخخ

    دمت گرم با حال بود
    پاسخ:مقسی :)) - 1392/7/2
    صالح - هلیا جان برات آرزوی موفقیت بسیار میکنم
    پاسخ: مرسی دایی جون :) - 1392/7/1
    صالح - آغاز سال تحصیلی جدید رو بهت تبریک میگم
    پاسخ: بازم مرسی :) ولی من الان عزادارم تبریک نگو :)) - 1392/7/1
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    لینک دوستانارسال لینک
    به stop here امتیاز دهید